Bianca5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegetenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Anja4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe wiskeysaus zat er niet bij en de patat was wel héél erg slap dit keer. (Beter om in papier te verpakken?) Verder waren de spareribs de vorige keer lekkerder. Maar verder zeker tevreden. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
E5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Sienna4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Alexandra3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWeinig satésaus in 1 bak ,Bakjes deze keer slecht afgesloten en sla was bruinig oogde niet fris helaas ben beter gewend van jullie.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Erwin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWanneer de bezorg tijd zsm gekozen word, deze niet eens overeenkomt met 3 keuzes later... Geef een eerlijke verwachte bezorg tijd !Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Chris 3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWebsite is heel overzichtelijk, bezorging is vlot, maar het vlees was wat droog helaas.21-6-2019
Brigitte5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima in orde18-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Huib5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Corrie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGoedDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Mariska5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe bestelling werd na 20 minuten bezorgd. Het eten was erg lekker en goed warm. Wij zijn zeer tevreden13-6-2019
Marcel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Stephan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceKapsalon bestond alleen uit friet, vlees, kaas en 3 slierten sla.. had wel wat meer groente verwacht zoals gebruikelijk.
Sowieso was de kwaliteit niet best. Niet lekker gegeten8-6-2019
Rhodé 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceNormaal zijn we beter gewend maar voor al dat geld wat ik heb uitgegeven vond ik het niet waard echt zonde!7-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
S1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceKapsalon erg droog lijkt wel of ze bezuinigen op de saus en de bezorger spraak geen Nederlands 6-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Yvonne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd goed verzorgd en snel geleverd. We hebben weer heerlijk gegeten.6-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Tineke4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceGoed, redelijk snel bezorgd. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-6-2019
E5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper goed te eten ...1-6-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Lianne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer heerlijken ruim genoeg.31-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
J.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBeste Gino,
Wij hebben genoten van eten. Het was als altijd lekker en bezorging was op tijd. 31-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelemaal top weer. Bedankt ook voor een leuke verassing. Een ben&jerry's ijsje. Bedankt30-5-2019
Babet3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSatésaus was niet zo lekker de vorige keer dat we bestelde smaakte het lekkerder 29-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Irene5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKreeg dubbel vlees, dat was een beetje zonde, maar verder helemaal tevreden!27-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Ron3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVoor meer dan 50 euro besteld, dan toch nog 1,50 bezorgkosten is toch te gek. De extra patat was slap, 1 turkse pizza was koud. Kortom niet best dit keer.27-5-2019
hans5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Wendy5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Wesley5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd perfect. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Bianca5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas er snel en was heeeeerlijk 😄Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
kees5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTurkse pizza met lam lekker.
hete kip met broodje ook lekker.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
G.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceUitstekend. Bezorging duurde langer als aangegevenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-5-2019
Elisa 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekkere Turkse pizza met döner, bezorging was bizar snel dus dat was top! Zoals altijd super lekker👌25-5-2019
Marijke3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEven wennen de nieuwe site23-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Danielle5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas nog erg warm toen het bezorgd werd in LKK. En weer erg lekker. Netjes contact opgenomen met mij toen het drinken wat ik had besteld er niet meer was. Kreeg toen een alternatief aangeboden. Top! 23-5-2019
E5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer lekker !!! Volgende week weer bestellen Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Javan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Michael4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceLekker, echter pizza's waren lauw. Dozen waren vochtig en lek.18-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Joyce4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceTop . Het was heeerlijk16-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Iwan3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceZat weinig saus bij de kapsalon. Misschien optie om de saus er los bij te doen? 14-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Evert3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceJammer genoeg deze keer slordig afgewerkte bestelling. Patat was niet lang genoeg gebakken of in te koud vet en daardoor erg vet bleek en slap. Satehstokjes bijna weggebrand en die smaak sloeg over op het vlees.
Voor een bestelling van 50 euro verwacht ik toch iets meer aandacht13-5-2019
Marwa4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-5-2019
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
H5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-5-2019