Jackie1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceTurkse pizza was aan de randen te hard en in het midden heel taai. 2-3-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jeroen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLaatste keer half rauwe friet en bijna geen sla op mijn kapsalon. Voorheen altijd goed, dus ga er van uit dat het een eenmalig issue was.2-3-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
T5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-3-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Amber5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.1-3-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Samuel 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicewas top en heel lekker!29-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Helma4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePrima, snel bezorging en aardige bezorger28-2-2020
N 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service28-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Kelvin3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk haal al jaren pizza Margarita bij jullie omdat ik dit gewoon simpelweg de beste pizza vond, maar laatste tijd is de kwaliteit van de pizza een stuk slechter. Normaal klaag ik niet maar omdat jullie mijn lievelingsrestaurant zijn wou ik het doorgeven. Verder is alles altijd helemaal top bij jullie. Toprestaurant! 26-2-2020
Rick4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel geleverd, pizza smaakt goed. Jammer dat er bij een shoarmapizza niet stamdaard knoflooksaus zit en dit niet bij de pizza staat.
Bij de concurrentie zit het er wel standaard bij.21-2-2020
kees1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWat er geleverd is Gino onwaardig. Smaakloos, de saus was net water en het brood zacht (te warm in de zak). Heb het maar voor de helft opgegeten en snel in de vuilnisbak gegooid. 18-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Erica5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jaap5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd heel lekker eten en perfect op tijd bezorgd.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Ada5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGOED etenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-2-2020
Alexandra4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOndanks het slechte weer toch netjes optijd .Frites waren niet echt super warm .Wat jammer was verder primaDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Floortje5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Rinie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-2-2020
Henk5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze keer niet zo netjes bezorgd, alles in 1 tasje zat onder de saus van de spareribs doordat deze verticaal was vervoerd. Aanbod was nieuwe halen (afgeslagen, weer 1/2 uur wachten, afspoelen bleek voldoende). Kwaliteit was goed. Website gaf aan dat nog steeds werd bereid.5-2-2020
Ada5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGeweldig goed eten, lekker van smaak, goed warm en snel bezorgd !!3-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Annemieke 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Marjan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnelle service,heerlijk en warme gerechtenDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-2-2020
Esther3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceEten is altijd goed. Alleen jammer dat het eten deze keer lauw was. 1-2-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
J4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceStokbrood shoarma bevat heel veel vlees, filetbites kip is meer schnitzel. Jammer want had krokant verwacht. Pizza was customized prima. Kaas iets te lang in oven. Bezorgtijd ietwat lang maar weekend. Overall: prima. 31-1-2020
Jaap5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWat valt er nog meer te zeggen dan dat het lekker eten is, en perfect op tijd bezorgd.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-1-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Laura5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekkere pizza! Netjes zonder sambal afgeleverd zoals ik had gevraagd. Lekker vers en warm24-1-2020
Ron4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePrima, lang geleden dat alles zo lekker was als nu. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-1-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jaap5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeel lekker eten en zoals altijd heel snel geleverd.18-1-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Marieke3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was lekker, alleen turkse pizza's waren niet lekker warm meer, jammer!16-1-2020
Laura5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-1-2020
Cristiaan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceVlees te dun gesneden veel zwarte randen 10-1-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
A.J.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten werd eerder bezorgd dan aangegeven was. Super !! Ook was het heerlijk. Alles was echt super lekker10-1-2020
Miranda3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten was al bijna koud toen het er was. Paarsers niet helemaal gaar. De patat was vergeten , deze is snel nabezorgd en was wel goed warm. Het was de eerste keer dat we bestelling hebben gedaan. Niet geheel tevreden. 6-1-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Irma 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-1-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
E5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.5-1-2020