Berend5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima spareribs héérlijk mals. TopDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-6-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Yvonne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-6-2020
Gabrielle1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza was heerlijk. Maar de kip shoarma was vies, droog, oneetbaar. Sorry dit bestellen we nooit meer. 13-6-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Roxane5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk knapperige frietjes, lekker bereid vlees en de grootte van de porties was in goede verhouding.
Enige opmerking van mij; iets meer salade en tomaatjes bij de Kapsalon, maar dat is een detail.13-6-2020
Jaap5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeel lekkere pizza's, en netjes op tijd bezorgd.8-6-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Maureen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel bezorgd en altijd goed. Alleen jammer dat ze geen pasta meer op de kaart hebben staan.8-6-2020
Fred5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-6-2020
kees4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceTijdsindicatie moment van bezorgen klopt niet...voor de rest alles prima!3-6-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
cathey1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten viel tegen.lams vlees was niet lekker3-6-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Joyce3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij bestellen regelmatig bij Gino. Deze keer waren wij niet tevreden. Het eten was erg flauw qua smaak2-6-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Rob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk ben zeer tevreden .1-6-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Erna5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSupersnelle bezorging <30 min. Tip: maak pita’s optioneel, we eten ze nooit op. Tip 2: minder gorgonzola op de pizza en tip 3: al eerder aangegeven, minder zout op de frietjes. Verder prima van smaak en goed warm1-6-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Ton3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas geen kaas bij de Turkse pizza met kaas en saus.beetje tegenvaller1-6-2020
Youri5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWas weer heerlijk! Helaas niet groot/klein aangegeven zoals gevraagd, maar dat kan gebeuren. 29-5-2020
Kim5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer heerlijk, en ruim op tijd bezorgd. Top ♥️28-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Pieter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDit had ik nog niet eerder meegemaakt. De bezorging was te vroeg! We hadden besteld tussen 18.15 en 18.30 uur, maar de bezorger stond er al om 18.00 uur. Onze vierde eter was nog niet aanwezig, maar kwam gelukkig net aanrijden nadat de bezorger was vertrokken. Uiteindelijk ging het dus net goed en had iedereen een warme pizza.25-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Manuela4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
J.4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Patrick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker eten,goeie service en wordt snel bezorgd en zijn vriendelijkDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Henk5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Charlotte4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe sla die ik bij mn kleine schotel doner kreeg was niet om aan te gluren. Voor de rest smaakte het prima23-5-2020
Bert2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSchotel Kipshoarma zeer matig van kwaliteit. Slappe frites. 23-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
E.5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnel bezorgd, prima eten voor een schappelijke prijs22-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Nour5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWij zijn dik tevreden over de service en snelheid van de bestelling!! ontzettend lekker.22-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Christa4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg servicePatat was een beetje taai,jammer.
Alle bakjes zaten onder de rode deal,lekte behoorlijk.21-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Berend5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePerfect, geen minpunten. Een aanrader dus.21-5-2020
Ruud5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Martine3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicehet eten is lekker en de bestelling wordt snel bezorgd, maar er zitten echt te veel graten in de ansjovis, er was er een in mijn keel blijven hangen waardoor ik naar de spoedeisende hulp moest.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.17-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Inge5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceTwee !! uur wachten op het eten is echt veel te lang. Is handig als dat op de website wordt aangegeven, daar stond 45 minuten. 16-5-2020
Ruben1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAl regelmatig besteld bij jullie. Normaal altijd heerlijk. Deze keer was de bodem echter aangebrand en een stuk minder.16-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Ton3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet viel verleden keer al op maar dacht zal toevallig geweest zijn.
Maar vandaag precies het zelfde .De saté stokjes waren erg dunnetjes met kip en haas .14-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Ingrid1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten is meestal lekker helaas was de pizza die we besteld hadden koud toen deze bezorgd werd. Heel jammer. 13-5-2020
William4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde langer dan een uur en de bodems van de Turkse pizza's waren op sommige plekken erg hard.11-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Rik5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceheerlijk gegeten. bezorging ook helemaal top. En met een gemak bestellen.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
J.4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben helaas ruim 80 minuten op de pizza's moeten wachten,dat is wel erg langDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Bianca5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-5-2020
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Lisanne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.10-5-2020