L.1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVoor de tweede keer op rij koud bezorgd. Eerste was de wachttijd 5 kwartier, vandaag de wachttijd 2 uur!1-1-2026
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Ruud3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten besteld via website om17.10 uur, aangegeven zsm bezorgen, werd drie kwartier later en het eten was koud, beetje jammer.1-1-2026
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Mike2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg servicePizza was op zn zijkant vervoerd, dus alles lag door elkaar en de saus zat op het deksel.
Kapsalon vond ik ook minder lekker dan ik gewend ben van jullie en hele kleine bakjes knoflooksaus1-1-2026
Clementia 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer lekker en vertrouwd zoals ik van Gino gewent bent! Fijne jaarwisseling!! 31-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jaap5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZoals altijd heerlijk eten en perfect op tijd gebracht.31-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Wil2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten bezorgen duurde zeker 20 minuten langer dan afgesproken. Eten was niet echt warm meer kip in de kapsalon was droog. 29-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jaap5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-12-2025
Jaap5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten en perfect op tijd bezorgd.27-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Giorgio5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVan bestelling plaatsen tot bezorgen van het eten. Gemakkelijk, overzichtelijk en altijd snelle en goede service27-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Patrick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceOp tijd bezorgd en weer lekker zoals gewoonlijk!26-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Rachel4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe website is prima, werkt prima !
Het vlees was heerlijk. De friet echt TE slap
Netjes bezorgd (redelijk op tijd ..het is ook topdrukte)23-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Koos3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceVeel te lang wachten en toen het kwam was de knoflooksaus er niet bij.
Ook nog gebeld tussendoor.23-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Monique4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceWe hebben niet gekregen wat we besteld hadden.
Voor de tweede keer al niet.
Ook geen knoflooksaus erbij.
Eten was goed maar we hadden iets anders besteld, en guurde vrij lang.23-12-2025
Jeannet3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet eten was lauw.jammer normaal nooit geen klachten18-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Dylan5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten js er nog niet! Heb 17:52 besteld!!!18-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jeroen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicealtijd wel lekker, maar elke bestelling wordt er iets vergeten. dan geen saus op de Turkse pizza dan geen tomaat komkommer op een kapsalon. voor de rest erg lekker!18-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Harmen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging duurde 50 min langer dan benoemd op de website. 17-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Francis 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk vind het wel erg jammer dat ik weer iets niet geleverd kreeg wat ik besteld had en dat is nu al de zoveelste keer, verder is alles prima behalve dat er steeds iets vergeten wordt!15-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Annelies5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe bestelde kapsalons, Turkse pizza en schotel kebab waren heerlijk!!
Dankjulliewel!! 13-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Monique5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-12-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Iris 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEten was warm en super lekker dus echt genoten. Gebruik van de site was simpel en gemakkelijk de bezorger was heel erg vriendelijk.. het volgen van de bestelling was duidelijk 5-12-2025
Jan3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestel of haal regelmatig bij Gino schotels altijd prima bezorging en klantvriendelijkheid top
Vandaag is iets anders besteld pasta en een cheeseburger
Cheeseburger smakelijk en vers
Pasta viel zwaar tegen smakeloze hap bijgeleverd stokbrood prima alleen de kruidenboter moest ik met een vergrootglas zoeken.
Gino prima voor de schotels maar de pasta verdiend wat aandacht
Met vr groet Jan26-11-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Daniel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceGewoon de beste kapsalon en heel veel variatie zoals bijvoorbeeld lam, etc.
Wij zijn er erg blij mee!24-11-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Rosa3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceduurde kapot lang (1uur 15 min)Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-11-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jane5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-11-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Tanja5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWat later bezorgd, maar eten was erg warm en lekker. Dankjewel 22-11-2025
Pim3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceGeen bestek 2x ongesneden pizza is ook erg moelijk eten Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-11-2025
Diana3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHamburger menu was goed. De sateschotel minder, heel weinig tot geen smaak aan de pindasaus 13-11-2025
Rien5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper, lekker. Complimenten. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-11-2025
Ard5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk ben al zo lang klant en probeer al zo lang tips te geven dat het beter gaat, maar het blijft rommelen. Kom op - een bestelling goed de deur uit krijgen is toch de basis.7-11-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicegoede en lekkere kapsalon, snel geleverd ook3-11-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Petra 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePizza quatro formatie, deeg met tomatensmaak en een klein vleugje kaas. Ik denk mozzarella want er zit weinig smaak aan.
Ik heb ooit wel eens meer een recensie gestuurd maar nooit reactie op gehad 3-11-2025
D2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg service10 minuten te laat, bijna koud. Kwaliteit is niet meer wat het was met de vorige eigenaar. Tracker werkt ook niet, want hij staat nu nog steeds op :word bereid.29-10-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Maloe 1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-10-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
John2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceEr was eten niet warm meer toen het bezorgt was.Dot zijn wij niet gewend van Gino's.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-10-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Robin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-10-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
rene1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg servicebestelling niet gehad , na een uur nog steeds geen bestelling gehad , bestelling geannuleerd , werd belooft geld direct terug te storten maar helaas niet gebeurd , ik bestel niks meer bij deze firma Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-10-2025
piet5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceheel goed genoeg voor die prijsDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-10-2025
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Simon5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-10-2025