Arun 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVoor het 1st besteld by Gino.
Goed gevulde pizza en lekker van smaak. Formaat was meer dan genoeg voor my als kleine eter. 23-6-2021
Ina4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-6-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Tijmen5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-6-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Ria5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePerfectimo👍Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-6-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Clementia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZo hou je tevreden klanten! was weer erg lekker en een hele vriendelijke bezorger tot de volgende keer.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.20-6-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Annemieke3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDe koerier kon het adres niet vinden…. Bijzonder het is op de vijverlaan, eten was lauw en patat was slap, wij miesten naar bezorger lopen omdat zijn navigatie het niet deed. Slordig19-6-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Hein2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceSnelheid top! Prijzen gestegen, en patat niet helemaal gaar. 19-6-2021
Jo5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling proces verliep heel soepel; de order arriveerde eerder dan verwacht; het eten was heerlijk! Niet op aan te merken.18-6-2021
Debbie5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSnelle bezorging, goed eten. Veel keus. Jammer dat de website niet meewerkte. We moesten de bestelling 2x opnieuw plaatsen. Normaal gaat dit wel soepel.7-6-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jayce 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-6-2021
Michel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Peter5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer top en netjes bezorgd. Gr Peter.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Kevin5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceTop zoals altijdDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Lilian 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Krista5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAbsolute aanrader. Dankzij mijn onoplettendheid heb ik mijn bestelling verkeerd doorgegeven en stond er iemand voor de deur met heel ander eten. De bezorger en de mensen in het restaurant waren zo vriendelijk om mij te helpen door mijn bestelling aan te passen en opnieuw aan te bieden (ik zal voortaan echt beter op letten) maar ik ben ze dankbaar. Overigens bestellen wij hier al jaren en kan ik het eten van harte aanbevelen! Hun kapsalons, shoarmaschotels, sparrebis, chickenwings zijn allemaal echt heerlijk.28-5-2021
A5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHet was weer erg lekker maar wat er precies gebeurd is weten wij niet maar wij hebben het idee dat de bestelling gevallen is want alles was naar 1 zijkant geschoven en ook de bakjes flink vervormd. Pizza dozen kapot.....beetje jammer dat dit niet gezegd is of dat ze een andere bestelling geven. Wij vonden dit geen reclame24-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Joost5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe spareribs waren weer heerlijk en snel bezorgd 24-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Mark 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceLekker eten, goede porties en snel bezorgd. Een aanrader. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Rob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZeer goed en snel en warm ! aanraderDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Iwan5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-5-2021
Clementia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWas weer erg lekker en een nette en vriendelijke bezorger zo hou je klanten tevreden! 22-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Robert5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBeste zaak van regio rotterdam! 21-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Jan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceStokbrood hard, onderkant tegen zwart aan( verbrand) sate vd haas was droog, stokjes aan boven en onderzijde zwart gebrand.
Patat weer niet lekker gebakken, slap en te zout20-5-2021
Restaurant GinoRaadhuisplein 133B0180-520066
Claudia5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIedere keer weer top!!20-5-2021